Stormfall: Saga of Survival Hile

Stormfall: Saga of Survival

Stormfall: Saga of Survival bildiğimiz hayatta kalma oyunlarından biri diğerlerinden farkı bu oyunda seyahat etmek için enerji gerekmemesi. Yani a noktasından b noktasına gitmek için enerji gibi şeyler gerekmiyor. Direk gidebiliyorsun ve yer çeşidi çok belirli bir mapte 3-5 yere gidip takınıp kalmıyorsun. Aynı yerden koca bir haritada istediğin kadar gidip kaynak toplayabilirsin. Zombi mantığı bundada var örümcekler kurtlar domuz vb.sürekli bir güncelleme yapıyorlar o konuda iyiler ama bazı yerlere gidip oradan bişeyler toplamak gerçekten zor. Bende ilk başta hilesiz oynadım 40 lvl kadar ilerledim sonra aynı şeyleri tekrarladığı için bıraktım oyunu. Arada nadiren giriyorum.Piyasadaki hilesi silahın kullanımı bitmiyor diye geciyor ama o hile değil ve bitiyor. benim bulduğum enerjiniz bitmiyor daha doğrusu yaratıklar size saldırmıyor peşinizde dilenci gibi geziyor ama saldırıp size zarar vermiyor.

Hileli apk yı buradan indirebilirsiniz.Ben kendi google hesabımı bağladım yakalanmadım. Zaten yakalama gibi bir dertleride yok. Sesinizi çıkartmazsanız kendi halinizde güzel güzel oynarsınız. Oyundaki banların en büyük nedeni Türkçe chat bölümünde yapılan tartışmalar küfürler. Adamlar oyunun içinde ülkeyi kurtarmaya çalışıyor siyaset küfür ardı arkası kesilmiyor. Oyunda kimse kimseyi bulamıyor kimse kimin nerde olduğunu bilmiyor ama atıp tutan çok. Zaman geçirmek için iyi bir oyun.


Yorumlar

Unknown dedi ki…
selam yeni güncelleme geldiğinde eklermisiniz bu arada sürekli sitenizden indiriyorum oyunları
Unknown dedi ki…
güncelleme gelicekmi admin burdamısın ?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Php ile Windows Uygulama Yapmak Başlangıç (PHP Desktop)

Rise Of Civilizations